fredag 14 oktober 2011

Red Hot

Hittade äntligen ett Morgon-vin på systemet! Som vi väntat!


I tisdags kväll kom Daniella över. Vi lagade quesedillas och drack vino. Stephan och Ali kom senare. Såg på Jersey Shore och snackade skit. 

I onsdags skulle jag ta ut min p-stav. Det gick ju INTE. Dom fick inte ut den, så jag fick sys ihop och har nu tre jävla stygn i armen och en gammal stav som sitter där. Och ingen ny. SUCK!
Hur som så åkte min storebror och jag till Stockholm. Mötte upp Thomas på middag och ett par drinkar på Indigo och sen tog vi oss till Globen för att se Red Hot Chili Peppers! Konserten var helt sjukt bra, jag var riktigt imponerad! Efter tog vi ett par öl, sen hem till Thomas för att decka.





 Vi mötte upp Johanna, Sessili & Annie för kaffe, lunch, promenad etc. innan tåget gick hem till Göteborg.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget