tisdag 20 april 2010

X

Söndagsmiddagen hos mamma var jätte mysig. Trevliga gäster och toppen god mat. Men dt bästa på hela helgen var nog skatteåterbäringen och konserthuset med The Göteborg String Theory. Det var magiskt! Efter föreställningen gick vi hem till Claes och lagade middag, som vi åt vid tolv. Efter ytterligare ett par timmars drickande och rökande hamnade vi på efterfesten till föreställningen och träffade massor av trevligt folk. Min tyska vodka för 5 euro gjorde succé. ALLA drack av den.

Både igår och idag har jag varit på Kino. Bara på grund av sällskapet, i övrigt har inte stället imponerat så jätte mycket, men det är väl typiskt ett ställe som krävs att man är stammis för att uppskatta det, tror jag. Och det hinner jag ju inte bli.

Börjar också bli nervös över att jag inte kommer att kunna åka till New York på tisdag, p g a askan, men då blir det väl bara några dagar till här.

Ska sova nu. Är helt slut efter shopping med Elvira & Iggy. Imorgon blir det upp tidigt, simma, lunch med f.d. kollegor, titta på när E får en ny frisyr, hänga lite med Ejan och förhoppningsvis något mer kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget