lördag 17 april 2010

Veckan

Usch vad jag varit dålig på att uppdatera!
I veckan har jag simmat på Valhalla två gånger. En av gångerna skrubbade jag en lite arabtants rygg i duschen. Ja inte för skojs skull, utan för att hon bad mig och jag är för feg för att säga nej.
Jag har hängt med Elvira & Iggy, sett Kalle en hel del. Ätit frukost i solen, gått på stan och fjantat runt mycket, och fått krama på Jocke.
Idag fick jag mina skattepapper. Jag tänkte att jag antagligen skulle få 300kr, och om jag hade tur, några tusen. Men nej, jag fick 17 000 kr!!! Jag är helt överlycklig. Det första jag gjorde va att gå in på Konserthusets hemsida och köpte 4 biljetter tills i kväll då det är The Göteborg String Theory som nog kommer att vara helt fantastiskt! Så jag bjuder mamma, E & Kalle. Nu fixas det mat, och mamma gör sig fin. Jag försöker bli av med världens jävla huvudvärk som jag har haft hela dagen. Snart ska Acne klänningen på, mat ska in i magen och vi ska ta en promenad bort till Konserthuset.
Och! Jag köpte ett par Converse till min lillebror Adam Haga också, försenad födelsedagsprsent! Snart har jag väl inga pengar kvar, och spenderat allt på andra... Men snäll är jag i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget