torsdag 29 april 2010

Long Island

Ah. Sovit här två nätter nu. Resan gick kanon, snabbt och smidigt för en gång skull.

Idag började jag morgonen med kaffe & Avatar. Aldrig sett den innan, är mycket imponerad. Vill vara blå och leva i paradiset!

Senare idag ska jag ta tåget in till Manhattan för att träffa Joanna, Sessili & Annie innan dom åker hem till Sverige igen. Stannar en natt, sen tillbaka ut hit, till cirkusen. Amelie är 4½ och Adrian bara några månader. Är den ena tyst & lugn är den andra vild & gapig. Men det är fint. Det är familj.
Jag trivs här. Jag trivs med livet här, och sättet den här delen av min familj lever på. Det är fånga dagen och hälsosamt.(Ska ut och springa nu tänkte jag...) Dessutom är det underbart att se hur Amelie börjar lite på mig, och Adrian börjat le när han ser mig, istället för att gallskrika.

Försöker lägga in bilder från Göteborg, men datorn är lite cp och vill inte. Sa lösa detta.
Vad som också måste lösas, är E´s biljett hit. Känner redan att jag inte klarar av 3 månader utan att känna hans närhet och kärlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget