fredag 23 april 2010

Tröttis

Har precis varit på Röhsska med mamma. Känns som att jag har sprungit ett maraton, är helt död. Måste packa och tvätt kläder, köpa presenter, åka till systemet, fixa hit o dit. *suck*
Vill bara att allt ståhej ska vara över, sitta hos familjen ute på Long Island och njuta. Bara vara.

Igår va Emma & jag på Weekday fest, sedan Prickig Katt fest. Hela Göteborg va ute tror jag. Avslutade på Kino. Blev lite dragen, var på sjukt bra humör och i bra sällskap.
Imorse gick E upp tidigt och åkte till Köpenhamn, dom har spelning där ikväll. Imorgon är det på Jazzhuset. Ska bli kul att höra dom nya låtarna jag inte hört innan.
Nu; powernap. Det är ju trots allt fredag. Så; disconap menar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget