fredag 9 april 2010

Fylleonsdagen











I onsdags gick vi till Kino för ett par glas vin. Efter det var tanken att åka till Styrbord för Arty Fartyg och att se Söderut. Vi kom inte längre än till 2alånggatan, så där fastnade vi på Mitt Andra Hem. Efter att alla dragit hem gick min lillasyster och jag till Publik för en sista öl. Kan ju meddela att jag ABSOLUT inte behövde den sista där, men... ja, det blev en till. Jag var kalasfull och vinglade hem med Emma. Väl igår då när jag vaknade skulle jag upp och gå till Cybtekk för att vara hårmodell för en tjej. Jag fick en fin mörkbrun färg med lite blonda slingor i, och fick håret toppat precis som jag ville. Jag var bakfull hela dagen och på kvällen blev det filmkväll hemma hos mamma med 6 14-15åriga tjejer. Mysigt, men högljutt.

Idag gick mamma & jag upp tidigt och tog en lång powerwalk i solen i Slottskogen. Köpte varsinn take away på vägen hem, och började städa och rota runt i gamla grejer när vi kom hem. Efter lunch gick jag till Acne och lämnade tillbaka ett par jeans som jag köpte i onsdags. Jag behöll ett par, och även den randiga långklänningen jag spanat på i Berlin för ett par månader sen. Hämtade Essy på Prickig Katt, och vi gick runt på stan i solen, gjorde ärenden och hälsade på i olika butiker. Vi rundade av på QC och båda två ville köpa dom nya Vivienne Westwood skorna, men vi höll Visakorten kvar i plånkan. *phust*
Nu ikväll kommer Kalle hit för lite mat och vin, sen ska vi gå på en galleriöppning i Linnéstan, och sen förhoppningsvis hem ganska tidigt. Imorgon ska jag ha en kanon-lördag tänkte jag, så inte för mycket idag...

3 kommentarer:

  1. har du köpt acne klänningen? eller vad är det jag synar på bilden?

    SvaraRadera
  2. ojoj, läste intre riktigt, JA D HAR DU GJORT :. lol

    SvaraRadera
  3. ja det haar jaaaag!:D älskar den

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget