lördag 10 april 2010

Fredagsmys på Brunnsgatan









Istället för utgång och hårt festande blev vi fulla hemma hos min mamma istället. Vi drack bubbelflaska, efter bubbelflaska, och slutade utanför huset framför en liten brasa med massa mys.
Alla (i stort sett) sov hos mamma, så i morse gick jag upp och cyklade iväg till Alvar&Ivar som har det bästa surdegsbrödet i världen, och fixade stor frukost utanför huset. En viss Kalle kom lite senare tillbaka, hade också sovit borta, men inte hemma, och inte här. Kan man väl säga. Han kom hit i alla fall. Vi åt frukost i solen, och var väl lite väl optimistiska kanske. Det blev skit kallt när det blåste, vilket det gjorde typ hela tiden.
Anyway. Har spenderat hela eftermiddagen hos min pappa med Emma.
Nu kommer strax Felix och Cecilia som är hemma i Gbg från Berlin, dom har skrivit högskoleprovet idag nämligen. Så dom ska få varsin rejält stor Gin&Tonic innan middagsplaner. Sen får vi se vart Göteborgsnatten tar mig...

(PS, min mamma kommer se ut så när hon knackar på om man inte betalar hyran sa hon...)

2 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget