lördag 9 maj 2009

krims krams






Jag tog kort på lite saker jag köpt sen jag kom hit.
Finns så stört bra 2nd hand butiker här! Jag köpte två klänningar och en röd paljett skjorta/jacka/slänga-över-sig-plagg som jag är kanon nöjd med. Jag hade på mig den förra veckan på Rechenzentrum där vi firade Valborg. Utomhus klubb först med lite förhäng, grill och sånt. Sen klubb hela natten och hela dagen. Tror att det är det ultimata plagget! Funkar när som helst, och man känner sig rolig och snygg.

På bordet tog jag kort på lite krims krams jag har köpt här. Ett par blommor som funkar i håret eller på kläder, snyggt brett skärp, vinkande katt som vinkar hej och hejdå till mig, acne skor, pärlor, deko-fåglar...:) Det är lätt att göra slut på sina pengar så småskit. Men det är kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget