lördag 30 maj 2009

Freitagabend

Igår hade vi bestämt oss för att bara gotta oss. Erik är på WGT i Liepzig och festar, så Emelie och jag har tjej helg! Vilket självklart innebär att vi går runt nakna hela tiden med ny rakade ben, har kuddkrig och är sminkade och skitfixade hela tiden.
Det var så jag hade tänkt mig iallafall. Men istället ser det ut så här; mjukis byxor, tråkiga toppar, ringar under ögonen, orakade, ofixade, chipsätande, rökande, och vindrickande. Vilket passar oss mycket bättre.
Igår köpte vi seky för 1,50/flaska, chips och även Schokoküsse, som jag hetsade till mig! 12 st i ett paket, och jag ville att vi skulle vräka i oss dom. Sagt och gjort, och 6 st Küssen senare ville vi bara kräkas. Detta fångades på bild. Njut.








2 kommentarer:

som tänkte något efter detta inlägget