torsdag 30 maj 2013

Artilleriet & Moon

Festligheterna som gör mig till en latmask bara fortsätter. Igår firade Artilleriet 2 år och bjöd in sina gäster på underhållning och vin. Och chips. Vi som inte lagat en middag hemma på en hel vecka insåg att det inte fanns någonting att laga någonting av, så vi bestämde oss att vin fick bli middag. Emmeli, mamma och jag var där och efter ett glas för mycket var hungern för stor och vi gick till Moon och käkade. God mat som vanligt, den har dock varit lite mer spicy tidigare vilket jag gillar... MEN, gott ändå. Ejan kom dit och hängde en stund innan vi drog hem för att sova. 

Idag har jag sysselsatt mig med något så roligt som att städa lägenheten och frosta av frysen. Spännande grejer. Ska nu grilla med mamma och hoppas på att Maria som nyss kommit till Gbg från Asien hinner ta sig hit en stund...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget