tisdag 21 maj 2013

Surprise party

I lördags hade jag fixat en överraskningsfest till Sean! I 1-2 veckor hade jag planerat och handlat grejer, bjudit in på facebook etc. Det blev verkligen skit bra, Sean hade inte fattat någonting och vädret va bra, vi grillade, lyssnade på musik och drack öl! En helt fantastiskt bra kväll! Det slutade med att vi drog till Röda Sten vid 2-2:30 nånting tror jag. Där hade Kokko och några till dragit igång ett spontant Open Air och vi dansade till solen gått upp och va hemma vid 6 nånting tror jag. 

Jag känner mig helt tom över att Sean ska åka. Jag orkar bara inte tänka på det. Men förhoppningsvis går sommaren snabbt så vi kan vara med varandra igen på heltid utan några begränsningar. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget