tisdag 28 maj 2013

Mer tjejer

Att hänga med fantastiskt tjejer bara fortsätter. På mors dag i söndags gick Emma, mamma och jag till Turkisk Bazar och åt middag. maten och servicen var bra som vanligt. Servitören var supergullig och gav mamma en ros. Han har inte träffat sin mamma på 7 år, så han gav sin uppskattning till en annan mamma. Gullet!
Igår pluggade jag en del, joggade och fortsatte att fixa lite i lägenheten. På kvällen behövde jag komma ut lite så jag träffa Jenny & Emmeli på Tapasbaren där vi dricka lite vin. Man blir så glad för sina vänner när man är ledsen. Bra tjejer dom däraaa.
Idag är det mammas födelsedag! Jag va uppe 7.30 för att fixa frukost. Under dagen har jag gjort klart min slutuppgift i Kulturjournalistiken. Har precis skickat in den, det känns skönt. Skolan är dock inte slut för det! Grupparbete kvar, plus två dagar i Malmö nästa vecka. Fullt upp som vanligt alltså... Ska snart ut på jogg och födelsedagsmiddag ikväll med Adam och mamma. Och DÄR öppnade sig himlen.... haha. Och åska. Toppen. Inomhus jogg då. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget