söndag 26 maj 2013

Tjejhelg

Jag har i stort sett oavbrutet hängt med min bästis Elvira de senaste dagarna. Som sagt, vänner är en skattefri förmögenhet som jag inte kan leva utan. Så dagarna har varit toppenbra. 
Igår handlade vi massor av grejer. Vi har bubbel, rosébubbel, rom, massa mat och fina tjejer i sällskap. Elvira & jag stod för drinkarna (som vad sjukt komplicerade!), tapenade,  sallad med färskpotatis & sparris. Essy hade med sig en stor gruyere, bröd, fikonmarmelad och en superfin bukett blommor. Hon sa att eftersom att Sean har åkt (som alltid såg till att jag fick ha färska blommor hemma) så har jag förmodligen inga. Vilket stämde. Så nu har jag en fin bukett i fönstret igen. Anna stod för efterrätten vilket blev en sjukt god marängtårta med jordgubbar och glass. MUMS. Så vi, i sällskap av min mamma också förstås, åt och hade en kanonkväll. Elvira och jag lurade med min lillasyster Emma ut kl01. Vi gick till 2a lång och natten blev sen. Sen delade Elvira & jag säng mellan 5-12. Mår så där idag, men det är absolut värt det. PUSS.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget