onsdag 1 maj 2013

Valborg & 1a Maj

Igår var det Valborg. Gjorde ingenting särskilt. Känns som att det var väldigt oplanerat och inte riktigt någon som hade sug för någonting alls. Jag var på Cybtekk och fick håret fixat av Fabio. Skit snygga slingor och skit fin klippning. Väldigt väldigt nöjd alltså. Efter det käkade Sean och jag hemma, sen gick vi ut och träffa Claudine, Elina, Annica & Christoffer på Istället och sen gick vi till 2a lång. Sjukt mycket folk ute, synd bara att det är kallt och blåsigt så att man inte alls ville vara ute och grilla och ha det gött. Blev rätt sent ute ändå, kom i säng kl03. 

Idag har vi varit ute och gått runt på stan och följt olika tåg. Rundade av vid Gustav Adolfs där vi träffade Daniella och Kajsa. Vi gick hemåt i solen genom stan. Imorgon ska jag upp kl05 och dra till Malmö.... PEPP! Kul med skola men inte kul med att gå upp mitt i natten. Har skola hela dagen sen ska Sean och jag till Köpenhamn och vara där ett par nätter. MYS! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget