tisdag 4 juni 2013

2a Lång & Malmö

I fredags grattade jag Magdalena som tagit senior-student (som det tydligen heter). Så sjukt duktigt att ta sig igenom den skiten efter gymnasiet alltså. Duktig tjej, fin tillställning och fantastiskt sällskap som vanligt på deras balle! Sent på kvällen åkte Emmeli & jag in till stan. Jag gick vidare med Daniella till Bara Magnus där vi träffade massa vänner! Vi dansade, fick fri bubbel och hade asskoj. Kom hem väldigt sent och var lagom rund om fötterna. 

I lördags låg jag mestadels i horisontalt läge. Dock ute i solen en stund, men det är ju inget att hurra för direkt. På kvällen mötte jag upp med Emmeli igen och vi gick på 2a Långdagen, som blivit kvällen, och såg på roliga bonnar som dansade runt som idioter. Mycket annat folk också, men mest bönder kvar vid den tiden. Vi träffade Angelica och lite annat folk och var på Street Life och Le Petit (som tydligen får servera alkohol?). Jag drack bara Coca-Cola hela kvällen. Hade väldigt trevligt trots det, främst tack till sällskapet. 

Kände mig trött i söndags också. Kanske för att jag var uppe sent och skypeade med Sean som också låg i sängen och såg sjukt söt ut. Saknar honom så att det värker i kroppen, men det finns inte så mycket att göra åt den saken mer än att "bita ihop" som man säger... Hur som. Sitter nu på bussen hem från Malmö. Åkte hit tiiiidigt på måndags morgon. Hade seminarium hela dagen igår och hela dagen idag. Skönt att vara klar! Kan numera kalla mig för Kulturjournalist tydligen. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget