fredag 1 mars 2013

FREDAG!

Fantastisk frukostdejt hade jag igår med Jonna på Le Petit i Haga. Mm så gott. Solen sken, allt kändes rätt gött. Sean och jag gick runt i solen och åt lunch i Saluhallen efter några plugg-timmar på biblioteket. När vi kom hem gjorde jag en genomgång av mina kläder på vinden. Eftersom jag inte egenlitgen har råd att köpa nya grejer, så tänkte jag att jag får försöka finna liv i mina gamla grejer... Det gick rätt ok. Men shit vad mycket grejer jag har. Loppisar i vår alltså!

Jag körde till Landvetter vid 23 för att hämta Elvira som varit i Berlin. Med sig från Berlin tog hon både vodka och en Kalle!! Blev så paff när jag såg honom skutta runt på flygplatsen!
Idag har gått förbi väldigt snabbt. Knappt hunnit plugga så mycket som jag ville. Var bara tvungen att komma ut i solen en sväng med Sean. Det är MILT ute! Väldigt befriande. 
Nu kommer snart Elvira & Kalle hit och vi ska fira Elviras födelsedag lite i efterhand! Bra kväll!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget