söndag 10 mars 2013

Bilder från firande

Vi firade Elviras födelsedag förra fredagen. Med drinkar och veganmuffins och ballonger. Gör fint va det! Den här fredagen firades Internationella Kvinnodagen. Inte för att vi gjorde så mycket men Sean sa "Congrats for your boobs and vagina!" och det räckte liksom så. Middag och lite bubbel på kvällen, och sen flera timmars skypedate med Emelie i Berlin. hur fint som helst! 
Igår var jag hos Tess med Eva. Vi käkade middag och drack vin. Alldles lagom. Idag sågs vi på frukost med Kristin också. Min mobil trodde att jag befann mig i USA, så den ställde om sig till sommartid vilket resulterade i att jag var uppe kl 8.30 en söndag... Hur som. Har varit ute och frusit hela dagen nu!! Ska försöka få sålt min gamla dator nu och hoppas att det blir något skoj av den här söndagen. 
Nästa helg blir det sommarstugan med mamma! Ska bli hur gött som helst. Vill helst bara komma ifrån den här staden om ens för en helg. Veckan ska som vanligt bestå av plugg, plugg och mera plugg. Hoppas på att få klart en del delar till uppsatsen så att jag kan få CSN, men framför allt bara BLI KLAR. Åh då ska det firas!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget