tisdag 12 mars 2013

Igår var en himla fin dag. Fick träffa några av Göteborgs bästa tjejer. Efter att jag (för engångsskull kom upp kl7.30) redan tidigt börjat plugga på KTB kunde jag njuta av solen med Essy & Alva ett tag på förmiddagen. Hur jävla kallt som helst egentligen, men as härligt i solen. Alva blir bara mer och mer underbar varje gång jag ser henne. Hon är helt fantastisk. Essy med så klart. Ejan kom förbi och vi käkade lunch på En Deli Haga och Emmeli kom också dit en stund innan Ejan skulle skynda iväg till STHLM igen. Staden som har snott några av GBG´s bästa tjejer. 
På kvällen kom Elvira hit på lite mat och vin. Jätte mysigt. Alla var helt slut kl23. Bra jobbat, grandma´s! 

Idag har jag pluggat Akademiskt skrivande. En väldigt o händelserik dag om man säger så. Hoppas kvällen blir fin fin. 


I brist på kort på mina underbara tjejer blir det bara ett tråkigt på mig. Hej svej!
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget