måndag 13 augusti 2012

Wow helgen








Herre gud vilken helg. Den började i torsdags och avslutades nån gång i söndags morse när jag äntligen gick hem! Men har haft det helt kanon verkligen. Elvira och jag hade en jätte fin kväll i torsdags med vin och tjöt i vanlig ordning. Sessili kom och hämtade oss och vi åkte till Röda Sten där det var hur mycket folk som helst på Aniara´s fest. Så jävla najs med utomhusfester. Stannar till kl6 nånting och va hemma vid 7. Lyckades bara sova 3 timmar och framåt kvällen var det partaj igen. Johanna kom hit med massor av vin och vi satt utanför huset med Sandra och ett helt gäng i flera timmar. Sen gick vi på en liten fest innan det blev utomhus fest i Slottskogen. Festades i flera timmar, sen efterhäng på Bangatan och 2 timmars sömn innan gårdsfesten började. Sen var jag nog mer eller mindre på väg hem i typ 12 timmar. Men hade väldigt trevligt och hängde kvar till kl04 i söndagsmorse. Trött som fan är jag nu, men mår bra och kändes som att det var en bra sista helg i Gbg på ett tag. För i övermorgon är det tillbaka till Berlin, och jag är SÅ taggad. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget