onsdag 29 augusti 2012

LIVET, YAY!

Guttten morgen då. Vad grejer bra händer helt plötsligt. Alltid så, eller? Antingen händer absolut ingenting. Och sen allt. Vad som står på agendan just nu är dels att min C-kurs i Konstvetenskap sätter igång nu på tisdag. Jag trodde nog att jag skulle ha hunnit läsa mycket mer i förväg än vad jag har, men... det är okej. Pratade med härliga Nicholas som har ett lunchställe jag jobbade på i våras, och ska jobba lite extra där tills jag drar tillbaka till Göteborg. Och till GBG måste jag åka tidigare än planerat för att jag har fått en chans att provjobba på ett ställe! Så det blir som vanligt, plugga 100% jobba 50%. Och massa däremellan. Men det passar mig alldeles utmärkt. Lite tråkigt att lämna Berlin redan om 3 veckor, men vill absolut inte missa detta jobbet. 

På fredag kommer Joakim hit, och jag är SÅÅÅ exalterad alltså! Och Emelie kommer hem från Zürich. Jag ska flytta ut från Warther, och in hos Emelie. Kanske sälja kläder utanför Mauerpark. Kanske Len Faki på Berghain. Kanske egentligen bara borde plugga, MEN tänker att det är ju faktiskt sista helgen innan skolan börjar? Unna sig kanske. OCH så klart det viktigaste av allt som hänt det senaste: Sean ska snart på intervju i San Francisco och får efter det bo i EU med mig hur mycket han vill! Och jag vill. Känns... helt fantastiskt! YAY LIVET!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget