fredag 17 augusti 2012

SÅ JA

I tisdags hängde jag med Joanna och Isak. Vi gick till trädgårdsföreningen och kollade på folk som Kultur-kalasade. Sjukt mycket som händer under veckan alltså! Synd att missa... 
Mamma och jag fixade lite grillning utanför huset på kvällen och Elvira kom förbi på lite mat och vin. I onsdags innan jag åkte fick mamma och jag lite stadsbo-sol runt hörnet av huset. På trottoaren. Solen kommer liksom inte till oss förrän senare på eftermiddagen. Kändes lite skumt att sola i bikini mitt på gatan, MEN värre saker har hänt på gatan.
Kom som sagt till Berlin igår och blev hämtad av Kalle & Safo. Vi åkte hem, tvättade och städade lite innan vi drog till Tempelhof och träffa Alec. Drack lite öl och drog hem till Ismael och Kalle och stannade där för middag, gin-drinkar och Lauryn-besök. Skit fin kväll. Vi deckade runt midnatt, hand i hand efter att ha streamat Will & Grace. GATT E DE. 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget