lördag 25 augusti 2012

Flytt och plugg

I torsdags hjälpte jag Johanna och Tobias att flytta till Rixdorf och en helt jävla fantastisk lägenhet på 4e våningen! En rejält bra work out för oss alla tre och fint häng och mat. Dom blir inte av med mig i första taget I´ll tell u!
Vart ute i Tempelhof typ varje dag. Så sjukt skönt, och konstigt ställe att vara på. Skumt med något som varit i bruk och sedan inte är det, men liksom står kvar..? Samma som cirkusen i Treptow Park som bara står där. Bortglömd och lämnad. Knepigt. 
Igår lyckades jag börja plugga lite. Gick rätt bra, men väldigt segt. Otroligt tråkig bok. Träffade Emelie på kvällen och sen tog vi ett par drinkar med Kokko, Björn och deras sällskap som är här och hälsar på. Sjukt nice! 
Ska iväg strax och plugga med Lauryn, sen hämta cykel hos Tobi som jag ska få låna. Förhoppningsvis till Tempelhof igen och jogga sen igen- förhoppningsvis få hjälp med mina pengar som försvunnit från mitt konto utan att jag fått dom?? Ut ikväll, säng imorgon! Toppen!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget