torsdag 23 augusti 2012

Sockertrippar

I tisdags hade Alec hej då-häng hemma hos sig. Alla trippade loss på socker och vi åt hur mycket godis som helst och provade alla hennes kläder.
Igår efter yoga träffade jag Kalle, Ismael & Safo. Fikade lite sen efter middag träffade jag Emelie. Vi köpte en flaska lite lyxigare och kallt bubbel på Kaisers och jag hittade GIFFLAR! Hur kan jag ha missat detta?? Helt otroligt. Den påsen försvann rätt snabbt kan jag tala om. Sara Arvini som varit i stan ett par veckor kom också förbi där vi satt som några creeps vid ingången till Hasenheide och tryckte i mörkret. Köpte varsin öl och hängde hos Emelie tills alla va trötta och ville nanna. 
Nu ska jag snart hjälpa Johanna och Tobias att flytta! Få lite gun-work out så att säga. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget