måndag 14 maj 2012

The Weekend

Helgen var verkligen KANON. I fredags spelade Erik och Auto-Auto på Jazzhuset. Vissa betedde sig som 14 år gamla (med mer eftertanke kanske dom var 14 år??) men Essy, Stephan & jag hade as kul och blev rätt fulla och tanzade. Bra kväll!


I lördag drog Emma, Adam & jag hem till pappa på långlunch. Försökte ta oss hem till mamma i typ nästan 2 timmar innan vi lyckades ta oss igenom det jävla varvet.. lite trött och svettig hemma gjorde jag mig i ordning för Ejan & Emmelis 25-års kalas. Hade en så sjukt jävla trevlig kväll. Glömde tyvärr kameran hemma, men det var verkligen super trevligt och det blev en sen taxiresa hem till stan igen. 


I söndags la jag mig ute i solstolen lite. Dock invirad i filtar. Chillade där innan Stephan & jag drog iväg på en cykeltur runt i stan och ner till Röda Sten för att ta en bers i solen. På kvällen blev det grill-fiesta hos mamma med massa god mat. Bra dag och fin helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget