lördag 26 maj 2012

Sol

I torsdags åkte jag till Hinsholmen igen, med Sessili & Sonia. Inget bad med skönt häng i solen ändå.
Tyvärr var jag tvungen att lite halvt om halvt stressa iväg för att ta den lilla cabben på besiktning. Jag körde fel flera gånger, svettades i solen och fick panik. Kom alldeles för sent men lyckades få den besiktigad ändå och den gick igenom! Jag har alltså bil! Yay! Så mysigt. Hemma grillade mamma, Emma & jag fisk och åt själva. Hur fint som helst.

Igår putsade jag fönster hemma, dammsög och tvättade bilen (måste ju flasha lite nu), gick på stan med mamma för att hitta kläder till Adams student, sa hej till Joanna på Tjallamalla (SÅ fina grejer!) och gick sen hem för att fika med Iggy & Elvira. På kvällen blev vi bjudna på mat av Sandra & Fredrik här utanför. Grillning FTW! Sessili & Ejan kom över, sjukt najs. 
Nu ska jag rycka upp mamma ur sängen, åka till Skatås och förbereda inför Majorna Loppisen hela eftermiddagen. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget