fredag 11 maj 2012

Veckan


Är lite halvt lam den här veckan. I måndags skulle jag ut på ett par glas med Elvira, men det slutade med att jag vinglade hem kl03 nånting efter dans på Pustervik med massa godingar.
I tisdags gick jag till Konstmuseet med Daniella & Diego för att strax därpå bli utkastade. Diego var inte så välkommen dit som vi kankse hade hoppats på... blev lunch på Tranquilo och promenad med Joanna i stan i alla fall. Åkte till Såggatan i onsdags och var uppe på vinden och hämtade kläder. Jag har så jävla sjukt mycket kläder att det borde vara olagligt... ska försöka sälja mer på loppis och så men många av grejerna är så himla fina och dyra märken så känns lite trist...
 Jag har joggat i Skatås mest och pluggat. Igår satt jag på Win-win med Elvira och fick en hel del pluggat. Nu är det helg och jag har massa sköna planer men inte någon vrål peppe direkt. Ska försöka att få till min uppsats så att jag är lite mer klar så jag kan njuta av både spelning och födelsedagsfest och grillning i helgen!!


För övrigt så kommer Sean hit den 9:e juni. I can´t wait! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget