måndag 7 maj 2012

Brun & blond

Det känns som att ingenting alls hänt sen i onsdags men det har det väl. LIVET hände. Suck! Halva familjen blev magsjuka,  jag verkade lyckas klara mig förutom en släng av fruktansvärt illamående i fredags. I lördags gick jag till Win-win och lyssnade när Ali & Daniella dj:ade, sen dick D & jag hem till henne och drack lite bubbel. 
Jag försöker typ njuta av den lilla sol som kommer fram men det är så satans kallt och det blåser som fasen hela tiden så man känner sig så fånig när man lägger sig ute och "njuter" (huttrar). Vi drog till Skatås igår och joggade i solen i alla fall. Det var skönt. På kvällen mötte jag upp Joanna och vi gick till Publik för ett par glas och träffade Ejan där. Det var så många weirdon där alltså, dom måste haft möte eller något.
Idag blev jag blondare, IGEN! Så nu är jag både solbränd och blond. Behövs bara lite värme och en MAN vid sin sida så är sommaren ett faktum! Den 9:e juni kommer godingen hit och ska vara i Europa i 2 månader eftersom att jag inte får åka till USA. Hoppas verkligen att det är fint väder så att dom där "suuuuper fiiiiiiiiiina" svenska somrarna som jag snackat om inte blir en lögn. För ja, det verkar inte bättre än att jag/vi blir kvar här ett tag. Självklart Berlin och så, men i alla fall på den här sidan jorden. Har inte spenderat en hel sommar här på............... ja jag vet inte hur många år. Men det känns fint. Har några guldklimpar till vänner i Sverige och i Berlin finns det massor som jag ser fram emot att få vara med. Kommer sakna familjen i USA något fruktansvärt men hoppas på att dom kanske kan komma hit.
Anyway, nu ska jag till skatteverket och försöka se till att kunna få i ordning på grejer ASAP! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget