tisdag 15 maj 2012

Köpenhamn över dagen

Pappa hämtade mig kl07 igår morse för en lite dagsresa till Köpenhamn. Vi skulle kolla på lit auktionsgrejer. Pappa kikade på sitt och jag drömde mig bort bland alla vackra ringar och smycken. Konsten va si så där, men möblerna var magiska! Önskar att jag 1) hade en stor fin lägenhet & 2) pengar att dekorera den med. Hänga upp sedlar på väggen och sånt.

Vi var inte där så länge, men gick runt och kollade i stan och hade det trevligt. Fikade i Helsingborg och körde sen hem mot Gbg i ösregnet. Tog bara 3 timmar en väg, väldigt smidigt. På vägen genom Danmark körde vi så klart längst med Stranvejen, och jag dagdrömde mig bort till en av alla fantastiska villorna. Tänk det läget alltså? Ser precis ut som i Spanien, eller längst med franska Rivieran. Mm... i need some sun och värme snarast! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget