onsdag 2 maj 2012

Valborg & MAJ

Lagom glad stämning på valborg! Vi åt en jätte god middag med allt man ska ha. På kvällen gick jag till Linnéterassen med Claudine & Ejan. Drack lite vin, tjötade en hel del skit och drog sen vidare. Stan var ett kräkkalas och det kändes skönt att gå hem och sova. Igen, börjar bli gammal.





På 1:a maj åkte Ejan & jag hem till hennes föräldrar i Öjersjö och stekte (grillades) på deras terass hela eftermiddagen. Vi brände oss båda två och fick lunch av hennes mamma. På eftermiddagen körde vi in till stan och mamma bestämde sig för att vi skulle inviga grillen för i år. Joanna kom över på middag och vi satt ute i flera timmar. Hur fint som helst!








Idag drog mamma & jag till Skatås för en jogg. Jätte varmt och härligt i solen. Jag la typ ner "beach 2012" för ett tag sen men har bestämt mig för att jag inte ska ge upp! Elvira kom hit och vi käkade lunch med mamma och sen kaffe & hemmagjord cheesecake. Sen träffade jag Ejan för att få lite sol på våra ryggar för en lite jämnare bränna... Gick väl så där. Vi mötte upp Joanna, Susi & Fanni och sett i Kungsparken och pratade om att unna folk framgång. Väldigt härliga soldagar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget