måndag 21 maj 2012

Sunny days

Fredag
I fredags gick vi till Nef där Seren spelade skivor. Det var ett gött gäng och ett gött häng.


Lördag
I lördags fixade Joanna och jag i ordning lite grejer för loppis i Kajskjul 46. Som vanligt typ ingen reklam för det hela, så inte så värst mycket folk. Men lite skräp fick vi i alla fall sålt. 
Efter det så gick vi på den bästa föreställningen jag sett i hela mitt liv! The Tiger Lillies gjorde Hamlet och jag GRÄT. Det var helt jävla otroligt och jag är SÅ glad att Joanna tog med mig. 
Efter föreställningen gick vi på 25-årskalas hemma hos Alicia. Det var så fint! Massor med god mat, dryck och människor. En helt fantastisk både dag och natt. Det hela avslutades med att Joanna, Jonas, Urban & jag gick till Lust av alla jävla ställen. Men där hade dom techno klubb! Jag fick skjuts hem av Stephan som var ute och tvättade kl3:30.







Söndag
I söndags kom värmen. Vi göttade oss i solen utanför huset och det planterades och fixades. På kvällen fixade vi grillning och hela huset var där. Så mysigt.





Måndag
Idag har det varit helt fantastiskt igen. Mamma och jag stack till Skatås i morse och kämpade oss våra kilometer runt där i värmen. Vi käkade lunch och fikade utanför huset i solen. Svängde förbi Cybtekk en sväng och sen gick Emma, mamma & jag på stan och shoppade lite. Jag köpte en ny bikini och vi kollade på kläder till Adams student. Göttade oss i solen och käkade middag. Perfekta soldagar. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget