fredag 7 maj 2010

Godmorgon






Igår åkte vi till Starr Boggs och sa hej, fick både kram+puss på kinden av Starr och en "välkommen hem" dunk i ryggen.
Igår köpte jag ett nytt telefonnr, och fick en skit ful mobil på köpet. Motorola! Hatar Motorola, och orkar bara INTE lära mig en ny, så jag skiter i den.
Jag försöker få tag på Christoffer, han och hans syster är och hälsar på i NY, och vi snackade om att ses idag på Manhattan nånstans. Kanske får skjuta upp det tills imorgon, och åka in på förmiddagen och ta en lång lunch, strosa runt på stan och hänga så istället. Börjar känna hur shoppingnerven gör sig påmind, men ska försöka hålla Visakortet i plånboken...
På söndag kommer mamma och stannar i 9 dagar tror jag. Så vi kommer väl åka in och vara inne några dagar antar jag. Ska bli super mysigt.
Nu ska jag göra mig KLAR. Solen skiner redan, och det kommer nog bli en kanon fin dag, igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget