lördag 15 maj 2010

Familjemiddagen

I onsdags hade vi lite familjemiddag. Min bror Fredrik hade med sig alla möjliga sorters vrålgoda skaldjur, tonfisk med mera, och vi hade hur mycket vin som helst. Det va en supermysig kväll, alla blev måttligt berusade, vissa mer än andra, men allt va väl som det skulle. Skratt blandades med gråt, kramar, kärlek, lite gnabb och ännu mera _VIN_.
Alla som syns på bilder är alltså min syster Karolina, hennes dotter Amelie & son Adrian, och man Marien (som jag bor hos). Min bror Fredrik, och då deras mamma Maggie, och min mamma. Invecklad familjehistoria... Vi har pappa att tacka att vi alla finns här! Vi skålade för Tomas Lundahl under kvällens gång.






ALLA VÄNNER; det här med att gestikulera fram sina historier är en egenskap som går i Lundahl´s familjen. Bara så att ni vet... det hör liksom till;





Att visa varann kärlek (speciellt efter några glas vin) är också en fin egenskap..

1 kommentar:

som tänkte något efter detta inlägget