fredag 21 maj 2010

Back till vardagen

Mamma har åkt hem. Lämnade henne på Jamaica igår innan jag tog tåget ut till Long Island igen. Det kändes jobbigt att se henne gå. Jag kände mig typ orolig för henne, som en mamma ska göra för sin dotter.
Det har varit underbart att vara med mamma i flera dagar på Manhattan. Men gud vad vi kan bli irriterade på varann!
Jag saknar henne ändå.

Igår hade E & jag 5 årsdag. Det enda vi gjorde va att skriva det på våra statusar på FB. Det va ju spännande! Kl02:30 ringde jag honom på skype, råkade väcka honom, men vi skypedejtade ändå och sa grattis och tittade på varandra länge.
Idag åkte han till WGT i Leipzig och ska vara där på festivalen och spela på söndag. Hatar att jag inte kan vara där, hatar att missa det. Jag har varit där 3 gånger tror jag. Älskar den festivalen och kan inte FATTA att jag missar det i år alltså. Jag hoppas det går bra för dom och att dom inte super bort sig helt och hållet.
Oj, nu fyller E år också! Det va väldans vad mycket denna veckan. Grattis!

Några bilder jag hittade på mammas kamera från hennes NY-resa. Det är typ bara kort på mig! GÖTTIGT VA?










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget