måndag 3 maj 2010

Amelie&jag

Har nyss kommit hem efter min 5,5km joggingtur. Känns så underbart när man är klar. Halvvägs frågar jag bara mig själv; varför i helvete håller jag på och springer runt här? Jag är ju dödstrött och det här är svettigt, jobbigt, tungt, och jobbigt igen??

Igår kväll köpte jag biljett till E hit. Han kommer den 31:a maj och stannar en vecka, det ska bli supermysigt.
Mamma ringde förut och sa att hon kollade på biljetter till att komma hit på torsdag! Älskar impulsiviteten! Skulle vara supermysigt. Så kan hon & jag åka in till stan ett par-tre dagar och bara vara. Kommer väl antagligen bli tokig på henne, men det gör ingenting. Det är det mammor är till för.

Läser Jessi´s blogg och vill vara i Berlin med henne. Såg kort på Emelie på fb när hon är på bar25, vill vara med där och gunga i discokulträdet, bli askalas och rida på karusellhästen.

Men istället gosar jag runt med den här sköjjarn;









2 kommentarer:

  1. och jag vill bara ha dej här!!!!

    för övrigt, fan va stora dina tuttisar ser ut på bilderna. växt ällä??

    SvaraRadera
  2. haha, ja jag vet!! jag såg det! jag funderar på om dom har det... känns som att jag tittar på dom hela tiden och ba; whaaaaat izzz thiiiizzz?
    så ja, kanske. men det brukar betyda att jag gått upp i vikt, men jag tror att jag börjar bli kvänna!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget