tisdag 16 februari 2010

Summering av helgen

Tänkte försöka ge mig på att göra en summering av helgen. I lördags gick jag och käkade med Daniela och Thomas på White Trash, som även hade något slags Valentines party, som vi inte ens märkte av. Vi käkade och blev som vanligt kvar längre än planerat, vilket innebar hemgång runt k04. Vaknade av att Jessi ringde kl11. Det var alarmet för Berghain som hon förmedlade. Jag låg kvar ett tag, kunde bara inte gå och klubba så direkt, men tog mig upp strax därpå och mötte Thomas, köpte en frukostfralla och en dubbel espresso. Vi kom till Berghain typ kl13:30, och mötte där upp hela gänget som hade samlats för att fira Jessi´s födelsedag. Daniel, Gustavo, Emmanuel, Frida, Jacob, Lisa m.fl. Dom hade gått upp kl07 hemma hos Jessi, gjort sig ordning och börjat festen. Såna jävla kämpar alltså!! Hur som helst, så var eftermiddagen och kvällen helgrym! Jag dansade i några timmar, sen blev det mycket chill i loungeavdelningen vid Pano bar. Kl21 gick jag hem till E och en allahjärtansdag middag som bestod av fisksoppa, vitlöksbröd, kladdkaka och bubbel. Och det viktigaste; 3 LOST avsnitt! Båda var helt slut och somnade gott kl01.

Igår, måndags, så var det Jessi´s riktiga födelsedag, så på kvällen blev det middag på en italiensk restaurang. Det var skit kul att se alla dagen efter den långa festdagen, alla var ganska slitna och trötta. Och vanligt tysta!! (till och med jag). Sen gick vi till Erdbeer och drack ett par drinkar innan hemgång. Sov som en stock inatt, och vaknade i morse av mig själv en kvart innan klockan, och kände mig ganska pigg. Väldigt ovanligt. Står på jobbet, har haft en rätt bra eftermiddag. Emelie och jag tog sällskap till butiken i morse och åt frukost här. Sen kom E med lunch. En gammal klasskompis Felix med sin Cecilia kom förbi under eftermiddagen. Dom har flyttat hit, väldigt kul. Måste fånga dom någon kväll för middag på något wierd, Berlin ställe.
Imorgon bitti åker E till Gbg. Auto-auto ska vara förband för Combichrist på fredag i Gbg, och på lördag följer dom med upp till Sthlm då Combi ska vara förband för Rammstein. Så E och killarna för gå på gratiskonsert! Sen kommer han hem tidigt på söndagsmorgon. Min familj kommer hit på fredagskväll, och stannar till söndagsmorgon, så dom tar hand om mig på skift kan man säga. Snart stänger jag butiken. Då ska jag till fiket och jobba där istället. Efter det blir det hem+bad+film, sen sova tidigt. GÖTT E DE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget