lördag 13 februari 2010

HIM konsert

Började dagen med frukost på ryssen i stan,och bok om svenska språket

Förväntansfull liten finne i kön till gratis konserten


Sjukt nöjda efter att Join Me In Death hade spelats

Barhäng som blev på tok för sent och på tok för mycket alkohol


Gick upp i hyffsad tid igår trots att vi varit och karaokeat kvällen innan. Jag åkte direkt in till stan för frukost på ryssen. Satt länge och njöt av mitt egna sällskap. Promenerade ner till stan och 10€ frisören. Dom var såna jävla bitchar där igår alltså, jag satt o kokade av ilska, och den jävla frisörskan jag hade klippte på tok för mycket av mitt långa hår och kommunicerade inte ens med mig. Jävla...ja ni vet.
Efter kilade jag till COS för att köpa kragen, hittade även en finfin tröja med armbågslappar som jag köpte. Gick till American Apparel och köpte en fluga som jag kikat på. Tog en sväng förbi Dr Martens butiken och hittade ett par 8håls kängor i svart lack som jag bestämt ville ha. Fanns inte i min storlek, men dom ligger nu på beställning, så dom kommer om en vecka. Yeiy!

Åkte hem, lämnade mina påsar och stack sen för att möta upp Emelie vid Platz der Luftbrücke för den stora HIM konserten. Haha. Vi stod utanför och väntade typ en timma innan dom släppte in. Det var gratis om man visade upp ett sms som vi båda hade. Vi stod längst bak hela konserten och drack en jädra massa öl och åt nån konstig "konsertmat". Varannan låt dom spelade var gamla från Razorblade skivan som självklart är den enda jag nånsin lyssnat på, och varannan var ny. Så varannan sjöng vi och varannan drack vi öl och rökte cigg. Vi bestämde oss för att vi skulle åka till White Trash och tatuera in varsitt Him märke på rumpan, fast uppochner...? Av någon anledning. Som tur var gjorde vi inte det, utan åkte till Maria Pelegro som är en mex restaurang som drivs av några vänner och bekanta. Där blev det mer öl, och E och Daniel kom och joinade oss. Jag ville stanna hela natten, men var så illa tvungen att ta en taxi hem och sova.
Nu står jag på jobbet och ångrar dom där två sista ölen och Margharitan som jag så prompt skulle köpa.

2 kommentarer:

  1. asså, WHÖÖPS!? Varför väntade du inte på mig, kvinna, jag kommer ju om 2 veckor för tusan. Jag klipper aldrig för mycket..

    SvaraRadera
  2. Du får klippa då också, men jag pallade inte att vänta en dag till!!! Det var alldeles för långt på sidorna, och luggen med för den delen!! Men när du kommer kan du få ta dig en titt och ett klipp. Tror att hon rakade mer på ena sidan än på andra...^^ Jävla puckot.

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget