fredag 12 februari 2010

Karaoke














Vi sjöng karaoke på Monster igår. Jag gnällde innan för Thomas och sa att jag inte ville sjunga för att jag var på tok för nykter osv. Det visade sig att det gick väldigt bra ändå. Dessutom gjorde jag ju någonting åt det lite för nyktra tillståndet under timmarnas gång, så väl kl03 var jag på topp men då skulle vi gå. Men hyr små bås nämligen, per kvart, och 3 timmar var väl vår gräns helt enkelt. Men jävligt skoj hade vi! Jessi tog nog hem precis för mest inlevelse, men Frida tog hem för mest sång tror jag. Och engagemang.

Nu har jag precis skypeat med min going Johanna i Gbg. Koka kaffe, sen in till stan. Måste klippa min på tok för långa lugg, och köpa den där kragen som jag inte kan sluta tänka på.
Ikväll blir det HIM konsert, haha, med Emelie, E & Kokko tror jag. Sen käka ute på några kompisars restaurang och sedan kanske kanske Club Tausend där Joel Alter spelar. Känns som en kanon dag framför mig. HAPPI!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget