söndag 7 februari 2010

Aber Hallo

Fredagsfika med sötaste Emelie

Kragen, köpa eller inte?


Torsdags uttällningen på Hof96



White trash spelning, mat, och flum

Fina bilder från fina dagar. I torsdags var vi på Hof96, det var så sjukt mycket folk där inne, så jag orkade fasen inte ta kort där inne, så det blev två bilder utifrån. Efter gick vi en liten promenad till White Trash och såg Spleen United, lista=gratis och gott. Efter spelningen gick vi upp till restaurangen och käkade sen middag. Liina kom dit, och dt blev en sen kväll. Var hemma vid halv fyra och hade haft en stört skön, och billigt kväll.

I går, fredag, gick jag och fick mig lite härlig ensamtid med finaste Emelie. Fika på Oliv där Stina börjat jobba, in på Woodwood och insåg att jag ville ha ALLT. Kramade på Jessi på Ben Sherman, och gick till COS där jag hittade den där *pekar upp* kragen, som jag nu när jag såg bilden bestämde mig för att jag ska köpa. Åkte sedan hem med en American Apperal påse med spets underkläder och gick på middag med Thomas och hans bror på Bariton, mex käk i F-hain. Blev lite barhäng efter det.

Nu sitter jag hemma med E, Thomas och hans bror Richard och vi dricker sekt och peppar (försöker) till Berghain. T och R ska dit i alla fall. Tror att jag stannar hemma. Har jobbat hela veckan, idag har jag varit på eventet på fiket EFTER 7½ timma i butiken, och imorgon har både bar25 öppet och jag ska jobba på MIKZ club. MASSAMASSA grejen hela tiden! Nej, sluta blogga nu. För osocialt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget