fredag 19 februari 2010

Freiiiitaaag

Nu har jag varit vaken jätte länge! Är sjukt nöjd över att jag igår kväll efter jobbet och tvätt, gick och la mig på sängen och mös framför svtplay tills jag helt spiknykter somnade runt kl01.
I onsdags skulle jag egentligen åkt hem efter jobbet, men hamnade på ett tremannaparty hemma hos min chef som höll på till kl04 på morgonen. Jag sov över hos henne och mådde helt enkelt SKIT igår.
Anyway. Vaknade idag med en huvudvärk som jag absolut inte förtjänade. Har under morgonen druckit kaffe, sett på mer svensk television, storhandlat och myst runt hemma. Hela familjen Lundahl anländer ikväll i Berlin efter en veckas lång skidsemester på ort jag inte kan varken uttala eller stava. Hursom, så tycker jag att det ska bli så skit mysigt att dom kommer ikväll och har handlat massor av frukost gott, gott rött vin, tvättat, städat och så vidare.

Nu ska jag sluta sitta här och sakna E som är i Göteborg och ska spela förband till Combichrist ikväll på Storan (och imorgon få åka till Sthlm och se Rammstein GRATIS), och plugga in iPod, sätta mig på en s-bahn och åka in till stan för att... jaa, göra precis vad jag känner för! Wie!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget