onsdag 10 februari 2010

Prommis i Treptowis

Började dagen med ett jeans ass!


"Jag kan springa runt lite så här i snön"


Isen har äntligen börjat spricka på Spree

Läskiga mördar svanar som börja gå upp ur vattnet och skulle mörda oss! Vi sprang

Läskiga övergivna cirkusen mitt i parken

Bilder från i måndags när Emelie och jag tog en jätte lång promenad i Treptow park. Det är inte upplyst alls, så lite läskigt var det allt lite då och. Men då gick vi lite snabbare och pratade lite högre.
Vi hamnade på restaurang där vi drack vin och åt massa gott. Sen lite barhäng. Samt att vi fixade gratis inträde på HIM konsert på fredag, haha, störta LOLET nånsin. Ska bli skit kul!

Bara jobbat sen dess. Nu ser jag på Natural Born Killers och dricker vin. Ska snart bada, och hoppas på att somna tidigt.
Imorgon ska jag till Hof 96 igen och antagligen White Trash. Sistnämnda har börjat bli en torsdagsrutin. I love it!

3 kommentarer:

  1. uhhh vill inte relatera till is! lol

    SvaraRadera
  2. Sessi: gör det inte! Njut at San fran!
    Anonym: har man skrivsvårigheter så har man. Tack för ryggdunken liksom. Emmeli eller?

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget