fredag 5 juni 2009

måndagskväll

Jag minns på allvar inte vad jag gjorde i måndags. Inget som helst minne.
Jag har tre bilder som jag tog. Där ser jag att Andreas, Emelie och jag (Mikaela vet jag att hon hade gått hem då) hade käkat pizza i parken, och dricker på bilden öl. Jag minns att dom såg så konstiga ut på alla kort så jag tog flera stycken, tills vi till slut kom fram till att en pose antagligen var det enda alternativet.
Sen kom det en stor jävla äcklig sak flygandes emot mig och landade sedan på marken. Det såg ut som en kackerlacka, verkligen exakt likadan, MEN den kunde flyga också! Sjukt äcklig. Och jag är ju flummig, som ska ta ett kort med någonting bredvid (ni vet så där man gör med en tändsticksask), för att visa hur jädra stor den är. Jag sätter min FOT bredvid! Vilket är en jävla dum idé med tanke på att jag har typ storlek 41. ANYWAY. Min fot är rätt lång, så... Ja. Den muterade kackerlackan ÄR stor, okej??




2 kommentarer:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah kan det inte räcka med ATT det finns insekter i den sizen. måste de typ mutera!? *fuck the world*

    SvaraRadera
  2. JAG VET! Räcker det inte med att kackerlackor är typ det äckligaste som finns? Ska dom kunna FLYGA nu också??? GAH!

    SvaraRadera

som tänkte något efter detta inlägget