fredag 12 juni 2009

Göteborg

Nu åker jag till Göteborg.
Men självklart kommer jag tillbaka till B. Det är nog därför det känns rätt bra att åka till Gbg igen, annars hade jag tröttnat bara av tanken. Nu ska det bli mysigt. Se min bästa vän Elvira som är gravid, skratta lite åt hur stor hon är, träffa Kalle som jag knappt har sett på ett år... och alla andra. Många saknar jag så mycket att det gör lite ont.

Nu måste vi gå. Min väska gick preciiiis på cm ihop. Jag har med mig massa grejer som jag inte har använt här alls, tänkte byta ut dom mot kläder jag la upp på vinden i februari, som jag nu saknar.

OH! Vi fick en lägenhet! Den ligger mellan Ostkreuz och Warschhuaer! Den är jätteny renoverad, typ allting, men det är högt i tak, den ligger barer och matställen vägg i vägg, och det är ett nytt område.:) Känns toppen!

Uppdaterar från kalla, kalla Göteborg.
Puss på er!!:*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget