tisdag 9 juni 2009

Fantastiska helg
















Nu är jag självklart sjuk. Förra veckan var så smockad med måsten och roliga saker, så nu har jag blitt´ sjuk. Alicia kom ju torsdags, och sen dess har vi festat.
Jag har grymt mycket roliga bilder, och dom får tala för sig själva...
I fredags var vi på förfest hos min vän Tobi, sen gick vi till Watergate (där jag stod på Josefin+1, haha!:D Så nöjd!) och dansade som aldrig förr!
I lördags tog jag Alicia på sightseeing runt i Berlin, i regnet! Strongt jobbat ändå säger jag.
I söndags runt kl13 tog Alicia och jag en sväng till bar 25 (där Sara hade fixat mig+1 på listan, ännu nöjdare).
Efter någon timma drog vi till Rechenzentrum där vi hade vår klubb, vilket tyvärr inte gick som planerat, pga att vädret sög! Jättetråkigt! Vi hade en så bra line-up med dj´s. Vi tackar Sunday och Posh för deras underbara performance som hoppade in och gjorde, när vi märkte att vi var tvugna att ställa in resten av dagen.
Alla åkte till Sunday´s studio där vi festade från 19-22, sen drog vi allihopa till bar 25 och festade natten lång.
Alicia och jag kom hem runt 4:30, kl6 skulle hon upp igen och ta sig till flygplatsen.
Jag är så glad att hon kom, och vi hade det helgrymt.

Jag har gjort ett stort fint album till Alicia på facebook.:) Se mer där om du vill. Pussipuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget