måndag 20 april 2009

helgen i korta drag


I fredags kom Johan och Björn hit. Dom har spelning nu på fredag i Erfurt på en synth pop festival som vi ska åka till på fredag, och hem på söndag.
Så nu är mitt vardagsrum en studio. Det är datorer, maskiner och syntar överallt. Det är helt okej, så länge det inte hade legat snus, gamla koppar med kaffe, ölflaskor osv överallt. Märker nu att jag aldrig hade pallat att du med massa killar. SUCK.

Killarna stannade hemma i fredags och sov gott hela natten. Hursomhelst så i fredags cyklade jag hem till Hannah och Josefin och vi förfestade med massa alkohol och 90-tals musik, i alla dess former. Sen cyklade vi till Kreuzberg och Arena för att gå på Schweden party! Musiken var helt grym, lite lite folk kanske, men då fick man mer plats att dansa.
Hade en grym kväll, men "den-där-sista-ölen" hade jag absolut inte behövt. Hannah kände likadant och skitfulla cyklade vi genom Berlin till ett falafel ställe där vi tryckte i oss varsinn. Jag trampade långsamt hemåt med en cigg i ena mungipan. Fåglarna kvittrade, det duggade litegranna och folk här och där var antingen som jag på väg hem, eller till jobbet.
Kom hem vid 6:30-7 tiden och deckade direkt.

I lördags gick Erik & co upp vid 10-nånting och jag vaknade 14:30. Ångesten bubblade upp på en gång och jag fick lite lätt panik över tiden. Gjorde ingenting vettigt på hela dagen, åt 2,50euros pizza och chillade med tjejerna. Vid 23:30 var vi hemma hos mig och förfestade inför en natt på Berghain.
Vi kom dit vid halv fyra tror jag, köade i typ 45minuter, men dansade sen till kl7. Erik och jag kom hem kl8 igår och söndagen var den lamaste dagen jag haft på länge. Unna sig det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget