söndag 29 mars 2009

Sonntag

Sitter och äter mackor med ost (äntligen) och dricker grönt te. Ska ta cykeln och cykla till Mauerpark, för söndagsmarknad. Idag ska jag kolla på lite allt möjligt, förra veckan var ju cykeln just dags projektet, men idag har jag ingenting förutom crêpes med nutella som måste införskaffas.

Erik ligger och snarkar i sängen. Försökte väcka honom i en timma förut, men blev så irriterad när han inte vaknar så jag gick upp.
Johan hade gått, och skrivit en hej då post it.

Helgen blev lite annorlunda än vad jag planerat. I fredags hade vi förfest här, jättetrevligt var det. Emelie´s vänner från Stockholm kom till Berlin och stannar tills på måndag, så vi fixade förfest hos oss och gick sedan ut. Vi skulle gå till Berghain, men gick till Tresor. Big mistake om man frågar mig. Men, det kommer fler helger och jag är ledig varenda en!:D Så, no stress, no press.
Erik kom och hämtade mig, han hade hamnat på White trash, så han fick åka en bit. Det va tur, jag tappade all kontroll på vägen hem. Hade han inte kommit hade jag nog somnat på marken... Lång historia.
Igår har jag tänkt åka på förfest hos Andreas, och sen gå på Schweden party på Arena, och kanske något mer ställe. Blev inget av det! Jag sov till 14:30, gick upp o fixade iordning mig, och tänkte sova en timma till. Det blev två timmar, och efter dom var jag helt död. Vaknade aldrig riktigt under resten av kvällen, trots att jag handlade mat, åt, drack lite. Jag somnade på en annan soffa kl23, och vaknade kl24. Kände då att det va läge att stanna hemma.

HÄPP! Nu ska jag ta mig iväg. Lite mulet/soligt idag... Får se vart den här eftermiddagen bär av.
Pussi/ J i B

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget