söndag 2 februari 2014

Sjuk

Att jag fortfarande är sjuk. Jag orkar inte. Jag har haft feber och varit kass hela veckan. Fick stanna hemma från jobb,och givetvis gymmet också. Imorgon kommer helvetet förmodligen braka loss. Ska jobba mer den här veckan, vilket är bra. Men kan även hända att jag börjar plugga, och är två veckor sen in i terminen. Känns lite segt men det är väl bara att köra på som vanligt. 

De senaste dagarna har jag bara tagit det lugnt. Kollat på film och ätit semlor. Jag plöjer just nu igenom Oscars-nominerade filmer så att jag har lite koll när det drar igång. Såg Her igår kväll. Den var bra men ganska seg. Den framtida tekniska utvecklingen som den spelar på är nog inte långt bort nu. En kille, Joaquin Phoenix, skapar en kärleksrelation med ett operativsystem som har en egen personlighet. Ikväll blir det nog 12 Years a Slave. 

Nu ska jag försöka få pappa att vilja åka till Skatås så att vi kan gå en lång promenad. Mycket snö har äntligen smällt bort och solen skiner. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget