tisdag 28 januari 2014

Market & Zättigung

Vilken fantastiskt härlig utekväll det var i fredags! Jag var så taggad på att gå ut, och det gjorde vi minst sagt. Jag mötte upp Mai på Market som hade invigning. Så sjukt fin lokal ett gäng bra människor fixat iordning, och en rejäl invigningskväll! Goda gratisdrinkar, härlig plockmat och bra musik. Massa vänner kom dit och vi satt kvar i flera timmar innan det var dags att röra sig till Rio Rio. Daniella & Ali skulle spela skivor på klubb Zättigung. Det var fullt ös och hur mycket dans som helst tills de stängde och det var dags för svartklubb. Där var det minst lika kul och vid 8:30 promenerade jag hemåt. I lördags var jag helt död och unnade mig pizza. I söndags gick mamma och jag förbi mitt jobb som hade helgöppet. Pratade lite konst med cheferna innan vi gick och fikade i Haga. Under eftermiddagen fick jag sjukt ont runt om käken på vänster sida. Det svällde upp och vi åkte in till Sahlgrenska på kvällen. Det visade sig att jag har en spottkörtelsten, aldrig hört talas om tidigare, men det är bättre nu. Nu känns jag mig bara sjuk. Läser en uppsats som jag ska opponera snart... Varvar det med tv-tittande på mammas soffa. 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget