fredag 24 januari 2014

Dagar i bilder

De senaste veckorna har dokumenterats genom min iphone i brist på dator.

den ständiga skype-relationen 

tränat, nästan varje dag 

skatås såg ut som silver 


utekväll med några av de bästa 


pappa och jag har lagat mycket god mat 


frederik flög in från new york, och det blev många familjemiddagar 


frederik gjorde pappas specialare, nämligen strömming 

jag har känt mig stark och har trotsat minusgrader, is och snö och gett mig ut och joggat med 4 lager kläder 

återhämtat mig efter träning på bokcafé med bästa espresson 

tog med claudine på utställning av peter apelgren. hon följde med pga utlovat gratis vin, men det fanns inget 

 råkade ta ett dåligt kort på en fantastisk lunch på hagabadet med daniella

jag har haft vegandagar vilket har resulterat i väldigt goda middagar för mig själv 

fick med mig jocke ut på en afterwork på hagabion och sen ett glas på pustervik. vi hade roligare än vad det ser ut som

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget