söndag 23 februari 2014

Luncher och landet

För några dagar sen kom min bror Frederik tillbaka till Göteborg efter att ha rest runt i Europa i en månad. Det har blivit mycket familjetid och middagar som vanligt. 
Claudine fyllde år i onsdags, och eftersom att hon gick hem kl 21 som en liten pensionär, så kunde jag inte bjuda henne på ett födelsedagsglas, så jag bjöd på lunch på torsdagen efter att vi tränat. I fredags åt jag lunch med Tess & Bob på Moon Thai. Bob är världens goding, men snabb som tusan så det blev mera av ett träningspass än lunch för Tess. 
På kvällen åt vi familjemiddag hos mamma. Jag gick till Kino och träffade Ejan, Emmeli och Sanna. Vi gick till Pustervik en sväng innan vi tog ett glas med Viktoria på Notting Hill. Sen blev det hemgång, och så drog familjen upp till landet på lördagsmorgon. Där spenderades dagen med kortspel, trivial pursuit och monopol. God mat och vin också såklart. Jag sov som en gudinna och idag åkte vi hem efter en sen frukost. Har varit ute på en joggingtur, och är trött som tusan. Ska åka till Köpenhamn med Elvira på torsdag och är sjukt pepp på det! 









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget