fredag 7 februari 2014

X

De senaste dagarna har mest kretsat kring jobb och träning. Jag va hemma hos familjen på i Annedal, Emma och jag lekte med pastellkritor ganska länge. Vi såg Wolf of Wall Street, vilket jag knappt kunde ta mig igenom. Inte för att den var dålig, men pga kvinnosynen och all annan skit i den. Drev mig till vansinne.. Hur som! Har väntar på att få besked från kurser inför våren, fick svar i onsdags vilket innebär att jag ligger 2½ vecka efter, men tänkte ta igen det i helgen. 
I onsdags fyllde Adam 21! Det firades med god middag, väldigt gott vin och tårta. Jag hade inte druckit på nästan 2 veckor, igen, innan onsdagen. Det är väldigt skönt att inte dricka, men när man väl gör det igen så är man så lättpåverkad. Pappa och jag provade apelsin-näts.mössor när vi kom hem. Så lättpåverkade alltså. 
Igår efter jobbet var jag äntligen på Cybtekk igen! ÅH! Har inte fått håret fixat sen i september! Det var helt underbart! Nyklippt och nyslingat av Emma. Så nöjd!
Idag ska jag köpa nya skor, nya underkläder, träna och plugga! Ikväll är det födelsedagsmiddag, och helgen fortsätter ungefär likadant! Nästa vecka åker jag (med all säkerhet) upp till Stockholm! Vi stället ut på Antikmässan i Stockholm med jobbet, och igår så tror jag att vi bestämde att jag ska följa med.. Så pepp! Därav krävs nya skor... 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

som tänkte något efter detta inlägget